Noutati legislative

Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2706/2011 publicat in Monitorul Oficial nr. 761

Mai mult...


Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2696/2011 publicat in Monitorul Oficial nr. 756

Mai mult...


Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3347/2011 publicat in Monitorul Oficial nr. 754

Mai mult...




Servicii - Salarizare - resurse umane

salarizare eCont ofera servicii de calcul salarial sustinute de specialisti in domeniul relatiilor de munca, calcul salarii si fiscalitate salariala.

eCont ofera toate serviciile legate de resurse umane, pornind de la recrutare personal din domeniul economic pana la efectuarea tuturor formalitatilor legate de salariati( contracte de munca, REVISAL, calcul salarii si fiscalitate salariala, dosare de personal, etc.).

Capacitatea si competentele noastre va vor ajuta sa administrati mai usor infomatiile despre angajati si sa simplificati intreg procesul de salarizare de la culegerea datelor primare, pana la plata efectiva a salariilor si a taxelor sociale.

Deoarece fiecare afacere are specificul ei, noi va oferim o varietate de optiuni de management care sa se potriveasca nevoilor afacerii dumneavoastra si stilului managerial preferat.

Lista serviciilor cuprinde:

  • verificarea si procesarea pontajului lunar;
  • validarea corectitudinii datelor inscrise in certificatele de concediu medical;
  • validarea datelor inscrise in cererile de concediu de odihna si confirmarea soldului dreptului de concediu de odihna;
  • calcularea indemnizatiei cuvenite pentru concediul de odihna efectuat si a dreptului de concediu de odihna cuvenit si neefectuat pana la data rezilierii contractului individual de munca;
  • calculul indemnizatiilor de concediu medical pentru incapacitate temporara de munca;
  • evidenta elementelor de pontaj pe istoricul fiecarui salariat;
  • calculul bonusurilor salariale nete sau brute, al sporurilor salariale in suma neta/bruta sau procent, al diverselor adaosuri salariale, avantaje in natura, ajutoare sociale etc.;
  • operarea modificarilor referitoare la drepturile de concediu de odihna, sporuri salariale, salarii de incadrare, compensatii, beneficii, retineri, popriri, imputatii, garantii, avansuri salariale;
  • calculul deducerilor anuale cuvenite angajatilor inscrisi in sistemele facultative de pensii;
  • calculul deducerilor anuale cuvenite angajatorilor ce incheie contracte de pensie facultativa pentru angajatii proprii;
  • calculul deducerilor anuale cuvenite angajatilor inscrisi in sistemele de asigurari private de sanatate;
  • intocmirea declaratiilor de salarizare ce stabilesc dreptul la deduceri personale si toate celelalte elemente necesare in calculul salarial (functia de baza, casa de asigurari de sanatate, numarul de persoane aflate in intretinerea salariatului, gradul de handicap);
  • operarea si calcularea drepturilor salariale pentru salariatii ce lucreaza in acord individual/colectiv, acord simplu/progresiv/procentual sau orice alt tip de derivat al salarizarii in acord;
  • generarea statului de plata;
  • generarea centralizatorului de taxe sociale angajat/angajator;
  • generarea, semnarea si transmiterea la ANAF a declaratiei unice D112;
  • generarea si depunerea anexelor declaratiei unice D112;
  • generarea notei contabile de salarii in conformitate cu planul contabil;
  • interogarea bazei de date si realizarea de rapoarte de management standard sau adaptate conform specificatiilor clientului;
  • generarea buletinelor salariale individuale (fluturasi salariali) si transmiterea acestora catre beneficiar, format *.pdf sau printat pe hartie securizata tip pin bancar;
  • Paperless eCont - transmiterea fluturasilor salariali individuali, via e-mail, catre casuta postala a fiecarui salariat;
  • transmiterea catre beneficiar a necesarului pentru plata salariilor nete si a comisionului de tragere;
  • generarea fisierului criptat pentru viramentul salariilor individuale;
  • comandarea tichetelor de masa si transmiterea lor catre beneficiar;
  • generarea rapoartelor statistice privind datele de personal si salarizare atunci cand clientul este inclus in esantionul Comisiei Nationale de Statistica;
  • generarea fiselor fiscale anuale si depunerea acestora la autoritatile de resort.

Pentru companiile cu un proces de salarizare mai complex, specialistii nostri impreuna cu dumneavoastra vor stabili planul de implementare si setul de configurari necesar pentru a acoperi in totalitate nevoile dumneavoastra.

Clientii nostri au posibilitatea de a alege diferite niveluri de externalizare, iar lista serviciilor nu este limitata la cele prezentate aici, aceasta putand fi personalizata in functie de nevoile companiei dumneavoastra.